Tänder ett ljus

Innan jag går och lägger mig så vill jag bara skicka en tanke till alla drabbade i Norge.
Över 80 unga blev dödade i skjutningarna i Utøya och 7 personer i bombningen i Oslo.

Det är så fruktansvärt att det inte går att förstå. Vilken rädsla och förvirring som dessa människor måste ha känt.

Idag så tänder jag ett ljus för alla som dog och för deras nära och kära.




Det finns inga ord som kan uttrycka allt hat, rädsla och maktlöshet man känner när något som detta händer.
Det är bara att hoppas att man inte är på fel ställe på fel tidpunkt. För även om man inte vill tro det så finns dessa idioter överallt.


Jag tänker på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!