ZzzZzzzzZz... eeeh NOT!

Snart är denna kväll över. Den har varit väldigt lugn, det har varit en skön omväxling från dom senaste 2 nätterna då det har varit fruktansvärt mycket + att vi var underbemannade.

Imorgon är jag som sagt äntligen ledig. :) Ska bli kul och träffa Anna igen också, vi har varit så dåliga på att träffas nu ska det bli ändring. Det var inte så längesen vi sågs så vi are going strong! :D

Om jag fick en önskan just nu så är det att det ska vara strålande sol och 30+ hela helgen, eller ja ska jag önska mig något så önskar jag att det skulle vara sånt väder hela sommaren, äh hela året!




Varför blir jag alltid pigg vid 06:00 - 06:30?! Det är sjukt irriterande när man slutar klockan 07 och msåte åka hem och gå och lägga sig. Första natten är det inga problem att gå och lägga sig så fort man kommer hem men dom andra 2 går det inte, kommer inte i säng förrän vid 09. Det är inte OK!


Så jag ska försöka att sova på en gång men jag tror inte att jag kommer att lyckas.

Men jag hoppas att ni alla morgonlärkar har en bra dag och att alla nattugglor sover gott. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!