46/147

Hallå där.

Har en bra söndag? Jag håller på att göra mig sakta men säkert i ordning för att åka in och äta lunch med mamsen.
Det gick ju inte så bra med försöket igår så vi prövar idag igen, ska inte glömma mitt kort idag.

Jag är väldigt glömsk när det gäller mitt kort. vet inte hur många gånger som jag har glömt det när jag ska åka och handla eller åker till jobbet och sitter där utan lunch. En gång fick mamma komma förbi med en burgare från max för jag hade glömt kortet. Det var ju bara tur att hon slutade då jag hade lunch och att hon jobbar så nära max. :D


Nästa vecka jobbar jag 5/7 dagar och alla är nätter mån-ons 21-07, fredag 23-05 och lördag 20-05. Så det blir inte mycket skoj och bus men mycket pengar istället, bara OB timmar! mums! haha





Nu är det bara 46 dagar kvar tills vi tar våra resväskor och drar mot Miami och Karibien! Det är typ bara 1 månad och 2 veckor! Kommer ihåg när vi började att räkna, då var vi på 147, det var 101 dagar sen och dom har gått riktigt fort! Men jag vill att tiden lugnar ner sig lite för annars kommer dom 2 veckor vi är borta gå swisch förbi oss. Men oj vad jag kommer att njuta av solen, stränderna, havet, båten, hotellen. mm mm mm!








Det ända dåliga med detta är att när vi åker så är det September, visst vi förlänger ju sommaren men sen är det höst. Så jag räknar egentligen ner både till resan och till hösten. Det är ju fruktansvärt tråkigt. : /



Och med dom tråkiga orden lämnar jag er för att torka mitt hår.

Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!