Gäsp?

Jag kom hem från jobbet strax efter 01:30 och jag var så trött att jag hade kunnat somna på hallgolvet.
Jag fastade dock lite framför datorn, Mario såklart! Så jag var i säng vid 03 somnade ganska fort men sen vaknade jag av att Rickard klev upp. Han hade glömt att man inte fick parkera bilen på vår gata idag så han fick gå och flytta den till nästa gata och efter det så kunde inte jag somna om. Jag vet inte exakt vad klockan var då men jag kan inte ha sovit länge. Men nu sitter jag här i alla fall och kl är 06.23! Suck!



Jag börjar inte jobba förrän kl 23 ikväll så jag behöver ju inte känna ångest för det i alla fall. Jag kommer att gå och lägga mig senare när jag vet att jag kan sova. Det värsta som finns är att ligga i sängen och bara vrida och vända sig och känna hur tiden bara försvinner!


Den här bilden skulle symbolisera hur tiden bara försvinner men jag tycker att den bara var läskig!
Nu kommer jag ju definitivt inte kunna somna!



Den var bättre!



Så vad ska ni hitta på idag då? Jag hade tänkt att jag skulle fara och klippa mig men det kommer nog inte bli av med tanke på att jag sitter här nu!

Men god morgon på er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!