Dipidipido

Så nu har jag gjort en snabb städning, plockat undan disken, bäddat rent sängen och bara allmännt plockat undan lite.

Jag har också plockat ihop alla papper om kryssningen, hotellen och flygen. Det är mycket man måste göra med kryssningen. Visum, pass uppgifter måste lämnas in innan, man måste checka in långt innan resan, mm. mm.

Nu sitter jag i soffan och dricker en öl och bloggar såklart. : )

Jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder ifrån Nassau bahamas, St Thomas och St Maarten också.
Så det fixar jag om någon timme.



Det hoppas vi alla att det inte händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!