16 timmar

Nu har jag sovit i 16 timmar och fy vad det var skönt! Natten till igår så sov jag bara några fjuttiga timmar, 4 för att vara exakt sen fick jag kliva upp klockan 07. Då hade jag en tid på Sankt Görans och sen var jag vaken hela dagen och somnade till UFC i sängen strax innan 23. Sov hela natten, morgonen och fram till strax innan 14. Nu känner jag mig som en människa igen. :D

Ska gå och jobba snart men jag jobbar bara 17-23 så det är skönt.



Känns inte som jag har så mycket att skriva.
Men det är bara 4 veckor och 2 dagar kvar tills vi åker till Miami och Karibien! Jisses vad jag längtar!


Sankt Maarten


Sankt Thomas



Hotellet i Fort Lauderdale, Hilton.



Utsikt från hotellet på Miami Beach



Nassau, Bahamas. (Inget bad där)




Någon av dom övre hytterna på andra sidan är min och Rickards.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!