Jag har drabbats av "Vill ha sjukan"

Jag har gått och blivit kär!


Men jag vet inte om det är så bra, den kostar 2800 svenska kronor! PIP! MEN JAG VILL HA DEN!
Åh det är så mycket jag vill ha, jag vill ha jackan, jag vill ha en MASSA snygga skor som jag har sett, jag vill ha en massa saker från Monikas nya hudvårds linje. Bara utseendet på dom gör att man vill ställa upp dom fint i badrummet så man kan titta på dom och bli lycklig varje gång man går in. :D




Man bara vill ha och ha och ha, suck! Jag vill vara ekonomiskt oberoende men fatta vad pengar jag måste ha då!
Men nu ska jag först och främst fokusera på Miami/Karibien resan och sen ska jag spara till allt annat jag vill ha. Eller ja... Jackan kanske slinker med av bara farten. : P


Nu ska jag gå ner till lunchrummet och ta mig en kopp te. Ja jag jobbar såklart, 21-07.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!