Pengar in - Pengar ut

Så nu är alla räkningar betalda och pengar är undanstoppade till resan. Skönt att få det gjort på en gång.



Visst ser jag vuxen ut när jag har en räkningspärm. haha


Idag har jag inte gjort ett skit. Bara vaknat, glott på tv och betalat räkningar. Måste in till stan en sväng och säga hej till Lillen som är här och hälsar på. Eller ja hon hade ett möte med jobbet.
Hon skulle till Slussen så förmodligen så är det Debaser hon hänger på.


Imorgon ska jag ut och parta men Maria! Woho det ska bli så roligt. Jag ska ha min nya fina klänning så jag hoppas på fint väder, men det ser inte ut som om det kommer att hända. : /
Vi ska klubbhoppa, dansa och dricka goda drinkar


(Undra vars man kan köpa ett sånt glas, jag vill ha! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!