We are on our way!

Åh vilket underbart väder vi har det här i Storstaden. Det är alltid det när jag har jobbat till 07 känns det som. Vädergudarna gillar att jävlas med mig. : ( Man kan ju inte ta vara på solen när man kliver upp vid 15-16. : / Det låter så illa att kliva upp så sent men då har jag sovit ca 6-7 timmar och ska sen jobba 10 timmar så jag tycker i teorin att det inte är så farligt.


Anna ringde nyss, vi ska ses imorgon vid 17 (då blir det ingen sovmorgon :P ) Det ska bli kul att träffa henne, hon har ju varit uppe i Övik och ränt. Lilla eller ska man börja säga stora Molly (1,5 år redan!!) får jag dock inte träffa, får ta det någon annan dag. Hon har ju blivit så stor nu. Sist jag såg henne var i Juni när både jag och Anna &co var i Övik för studenten, då sprang hon runt som en iller med Pappa Nicklas hack i häl. haha



Nu har mamma varit på Globetrotter och checkat in oss på båten. Vi ska ha gjort det själva men det har inte gått.
Men nu är vi incheckade och har fått ett Seapass och biljetterna kommer i början av nästa vecka! OOOH its happening!


Big ass boat!


Nu ska jag ta och duscha och sen förbereda mig mentalt för ett 10 timmars pass varav 4 av dom är i salen!
Nu när man är van att sitta i produktionsgruppen så är det mord för hjärnan att sitta i salen igen. Speciellt när det är mycket att göra. Men lite kul är det också. : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!