SOL!

Förlåt att jag var dålig på att uppdatera men jag har varit helt försunnen i boken. Det är en helt otrolig bok, så spännande så man fastnar verkligen. Man vill inte lägga den ifrån sig. Nu har jag jag bara några sidor kvar.

Idag har jag och Rickard varit och solat ute i det fina vädret, fick lite färg tror jag. Håller tummar för en solig vekca men det sägs att det kommer regna. Suck!
På måndag ska jag och mamma upp till min mosters sommarstuga. Det finns en outlet där uppe som har jätte fina och billiga kläder, skor och saker av olika slag.



Vi har pratat hela dagen om resan som nu bara är 41 dagar bort. Planet lyfter exakt om 41 dagar, 11 timmar och 30 min! iiih! Kommer att blir en resa som man ALDRIG glömmer.

Ikväll så jobbar jag 23-05. Skönt att det är ett kort pass. Haft så många 21-07 pass nu så det börjar kännas i hela kroppen. Jobbar 20-05 imorgon sen är jag ledig tills på fredag. SEMESTER! :P
Så ni förstår ju att jag vill ja en väldigt solig och varm vecka.



Nu ska jag hoppa in i duchen sen slappa lite innan jobbet. (Självklar menar jag läsa i boken när jag säger slappa)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!