04.12.2011

Hej sötnosar!

Idag har jag varit inne i stan med Anna och Molly. Jag slutade kl 05 imorse så jag somnade väl vid 06 ungefär, tanken var att jag skulle kliva upp kl 12 för att träffa flickorna 13:30 men jag försov mig! Vaknade av att Anna ringde. Piiinsamt, jag hatar att försova mig! Skynade mig in och var där ca 14:30. Vi gick runt och kikade i butiker, köpte lite julklappar och inslagningspapper sen fikade vi. Overall en väldigt mysig dag. : )

Jag köpte en nagelfil och svart nagelack så nu har jag fixat naglarna, blev överraskande bra faktist. Brukar inte vara en hejjare på att lacka naglarna.


Billigt och bra!


Nu ska jag plocka undan lite tvätt och hänga upp ny.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!