07.12.2011

Halloj halloj!

Har ni fått snö än? Har snöar det lite grann, inte just dock men ute i Vårberg så ligger det snö på marken.
Det är lite blandade känslor med det, om det bara är så här lite så är jag helt ok med det men börjar det vraäka ner som förra året så går jag i ide!




Imorgon ska jag och mamma julhandla lite. Mysigt som bara den! Vi ska ses i SKHLM vid 16 imorgon.
Jag var en sväng idag för jag kan ju inte köpa hennes när hon är med ; )
Så idag har jag slagit in 5 julklappar men det var inte lätt ska jag säga, varje år så glömmer jag bort hur mycket katten tycker om det, han har sprungit runt bland papper, snören, kartonger och påsar hela dagen och gjort mig tokig. Så jag ber om ursäkt redan nu att mina julklappar inte är så fint inslagna med Kissen ville verkligen hjälpa till! : P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!