12.12.2011

Nu sitter jag på jobbet och är på ganska dåligt humör! Vet ej varför men jag känner bara för att sätta mig i ett hörn och gömma mig så jag inte kan skrika på kunderna. :-/ Har inte skrikit än som tur är.


Jag vill bara hem och sova, sova lääänge! Imorgon och onsdag är jag ledig! yeey!
Om man räknar in det här passet som jag är på nu så är det bara 5 pass kvar detta år! hur SKÖNT är inte DET?!






Har i köpt alla julklappar än?
Jag har typ 2 kvar, skulle vilja köpa fler än vad jag har men plånboken håller inte med och det är ju den som vinner i ett pengatjaffs.


Ja vad har ja mer att berätta? hmm... kommer inte på något roligt just nu så vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!