God morgon!

Jag såg att lilla lillen hade kommenterat och gett mig en länk till en sida man kan ladda ner bloggdesigner men det gick inte för då måste man tydligen köpa något som har med winzip att göra och det har jag då inte lust med.

Så några andra förslag?
Såg att den ser lite bättre ut nu, varför vet jag inte för jag har då inte gjort något åt det... skumt.


Nu är jag i alla fall hemma från jobbet, kan inte sova dock så jag sitter här vid datorn och tittar på en massa skitsidor.
Gör allt jag kan för att inte köpa hem en massa underbara saker. Som skorna! åååh skorna!


Dom finns här

och dom här!


Dom finns här

Snälla snälla jultomten jag har varit snäll i år! Jätte jätte snäll!


Nu ska jag kanske ta och försöka sova... betoning på försöka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!