lätt fånget är lätt förgånget....

Nu har jag tvättstugan, vi har ju egen här i badrummet men vi har igen torktumlare så man kan inte tvätta flera omgångar utan man måste vänta i typ 1-2 dagar innan det man har hängt upp torkar så man kan tvätta en till och det vill jag inte spendera min semester med så jag tvättar i tvättstugan istället. :)




Jag har ju beställt en ny mobil men dom hade inte den vita inne på lager så jag visste inte när jag skulle få den, så fick jag en avi hem idag som sa att jag hade något att hämta ut så jag kastar på mig jackan och springer till i bilen i förhoppning att det är den för jag har ju inget annat som jag beställt, inte vad jag kan komma ihåg iallafall.
Men när jag kommer fram så är det stängt!! En av dom i personalen står utanför och ser lika chockad och förtvivlad ut som mig. Jag ser att han ringer en massa samtal på mobilen med han verkar inte få något svar.
Men jag tänkte så länge han står kvar så står jag kvar! Efter ca 20 min+ så fick jag ett sms av Halebop som berättade att min mobil skulle komma in i deras lager i slutet av denna vecka eller i början på nästa... suck!
Så jag vände på klacken och åkte hem med en hängade underläpp.

Jag blev ju så glad när jag trodde det var min nya fina Samsung galaxy s2:a som väntade troget på mig men nej poff så blev jag jätte besviken. :'(




Så nu ska jag dränka mina sorger i Thaigryta och Päron mer på tetra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!