Då ska vi se!

Så nu är jag hemma. Har ätit och bara tagit det lite lugnt och försökt att ta in all information som man har fått idag.
Idag var som sagt sista dagen på förarsupports utbildningen.Jag ska jag jobba mitt första pass imorgon redan och med tanke på att det är fredag kl 19-01 så kommer det nog vara mycket att göra. Men det är bara att ta ett samtal itaget och försöka förstå vad dom säger. haha






Vad har ni haft för er iveckan då? Jag ser ju att det är ganska många som har börjat läsa min blogg så det skulle vara roligt att få höra av er. :)
Så berätta för mig, Vad har ni gjort i veckan?







Nu har jag kollat på mitt första Big brother avsnitt, förutom det första avsnittet då.
Och jag måste säga att det är fruktansvärt tråkiga deltagare. Hur tänkte kanal 5 11 här?
Ingen deltagare som är minsta intressant bara en massa uppblåsta "divor" som ska mindtricka dom andra eller prata ihjäl dom!



Nu måste jag gå in på Taxi Stockholms Depå och kolla runt så jag vet vars jag hittar allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!