Helig Birma

Jag och mamma var ju på middag igår hos hennes jobbarkompis och det var jätte trevligt.
Hon hade lagat jätte god mat och världens godaste efterätt!
Jag skulle hämta upp mamma i Liljeholmen så skulle vi åka dit tillsammans och det var nog tur att ajg hade henne med mig, det var omöjligt att hitta! Vi fick göra så många u-svängar så det kändes som man bara åkte runt på ett ställe. Men till slut så hittade vi fram.

Hon hade två jätte fina katter, Heliga Birmor. Dom är ju så fantastiskt fina.


(Tagen från Google)


Vi kom dit vid 18:30 och vi åkte inte hem förrän 00:30. Så det var en jätte trevlig kväll.


Idag så jobbar jag 15:21. Så jag ska snart åka. Måste tanka bilen först. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!