10.11.11

Nu verkar det som att bloggen ser bra ut igen, lite annorlunda på ett bra sett hoppas jag :D

Pratade nyss med min farfar och han berättade att han igår fick KLIPPA GRÄSET! i NOVEMBER! Har inte hänt förut. Helt sjukt.

Jag har bara slappat hela veckan, legat i soffan och tyckt synd om mig själv.
Igår så tyckte jag att jag mådde bättre så jag tog bilen upp till affären, big mistake.
Jag fick så ont och benen blev som kokt spagetti och mer än en gång så kom svimmattacken.
Så det blir soffan några dagar till innan jag börjar träna inför maraton! ;)

Nu sitter jag och tittar på den svagaste länken. Programledaren i det programmet är sjukt läskig. Hon verkar så hatisk. Men hon är förmodligen väldigt gullig irl.


Nu ska jag fortsätta att slappa, huuh så jobbigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!