22-11-2011

Jag har jobbat natt så jag slutade nu klockan 07 men är fortfarande vaken, först var det för att ringa till vaktmästaren vid 08:30 men fick inte tag på honom förrän 09:00, han måste komma hit och hjälpa oss med våran trasiga toalett. Någon mokajäng hade gått sönder så den måste bli bytt. Så han kommer vid 13:00

Sen så tänke jag att när jag väl är vaken vid denna godforsaken hour så passar jag på att ringa och tjata om min parkeringsplats som jag har väntat på sen i maj. Hon ska ha ringt tillbaka till mig sååå många gånger men har hon? NEEJ! Men inte fick jag tag på henne inte! Nej hon var ute och fjanta runt på annat ärende så nu måste jag vara vaken till 11:30 när hon kommer tillbaka. Får se om jag får tag på henne då. Hon har säkert någon annan ursäkt.

Nu kommer ju vintern och då skulle det ju vara förträffligt att ha en säker parkering där man även kan ha motor och kupévärmare.

Sötarne (vaktisen) plingade på här nyss och ville varna mig att man inte fick stå på den här gatan idag(städdag), böter på 800kr om man gör det. Men han hade förväxlat min bil med en annan bil för jag står på Rickards parkeringsplats idag. PUH! Men hur gullig är han inte då som kommer hit och säger till. <3


Så nu ska jag nog bara sjunka djup ner i soffan och slänga på någon serie som får mig att vara vaken.
Är inte allt för trött faktiskt, inte så trött som jag borde vara.



Just det! Jag trodde ju att jag var helt ledig idag men icke! Kollegorna tog bort den glädjen snabbt genom att berätta att det var ett obligatoriskt möte ikväll 21-23 för dom som jobbar natt på trafikledningen! Buhu, jag som trodde det bara var för dom som jobbade den kvällen som det brukar vara på tisdagar. Men ett STORT tack för påminnelsen!

Nu ska jag sjunka ner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!