Var är vintern?

Så då har man återgått till jobbet efter en vecka. Det var väldigt lugnt igår, vi förväntade oss att sitta i skiten på morgonkanten men icke. Men det kanske kom efter vi hade slutat. Så vi hoppas att en lika lugn natt ikväll.

Jag undrar när snön hade tänkt att komma... Vid den här tiden förra året så hade vi haft snö i  några veckor redan.
Inte för att jag saknar den men det känns fel att det är snöfritt i november.


Men visst är vintern vacker


Nu jobbar jag 21-07 mån-ons och även på söndag. Men på fredag blir det party men pinglorna!
Då ska jag, Anna och Maria fira mig. Ujedamig vad jag längtar! :D




Nu måste jag göra mig iordning så jag kommer i tid till jobbet... Dom gillar när man gör det. ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!