19.10.11

Nu ligger jag i vilosoffan på jobbet. Har varit här sen klockan 18. Börjar inte förrän 21 men jag hade ett möte med Camp David Film Ab som ringde upp mig igår angående en roll i en musikvideo. Så jag var där i dag och pratade med dom, låten var jätte bra, idéen till videon vad jätte bra MEN rollen var att jag skulle sova och få en massa mardrömmar bara iförande trosor... Så jag tackade nej. Det är inget för mig.
Trist dock för jag tror verkligen att den kommer bli en hit.

Men men... Nu ligger jag här och väntar på att få gå upp och jobba. Imorgon är sista dagen sen helgledig. Det ska bli skönt. :-)

Vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!