God förmiddag!

Jag har inte gott och lagt mig och efter en noga utstuderad plan så tror jag inte att jag kommer göra det. Efter att ha jobbat natt 4 nätter i rad så känns det väldigt otroligt att jag kommer att komma upp 05:30 imorgon bitti.
Så jag väljer att vara uppe idag så jag kan gå och lägga mig utan problem vid 22 tiden.

Jag ska ju upp och jobba 2 timmar på Sheraton. Har försökt att bli av med passet med det går inte.
Så det är bara att kliva upp, dra på sig jobbkläder och hoppas att dom hamnar i rätt ordning och på rätt kroppsdel och ge sig av i ottan! (och i morgonrusningen!!)






Så vad ska man göra idag för att få tiden att gå? Städat har jag redan gjort... Man kanske ska städa ur kylskåpet? Kan vara bra så man inte kommer hem och det står en massa saker där och ruttnar.
Det finns ju inget bättre när man har varit borta på semester och komma hem till en ren och fräsch lägenhet. Där ingenting behövs göras. Lovely!


Nu när jag ändå ska vara uppe hela dagen så ska jag tänka på att uppdatera lite oftare. Då kanske jag faktiskt har något att berätta också.


Så vi hörs lite senare.


Kommentarer
Pontus skrev 2011-09-13 @ 13:03:44

Knas-kvinna! Jag har i alla fall lyckats sova 4 timmar det får väl räcka antar jag..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!