Internet!

Äntligen så har vi internet! Det var tur att Rickard tog med sig datorn för annars hade det varit kört!

Sitter nu på hotellet och njuter av livet. Vi har en underbar semester som kommer att göras om snart.
Har inte ens gjort klart denna men jag planerar redan in nästa. haha!

Blir ett kort inlägg nu men jag ska försöka få in minst 2 inlägg om dagen. Bilder kommer upp ikväll eller imorgon.
Det blir ju lite konstigt med tidsskillnaden så när jag skriver ikväll så menar jag ju självklart kväll här och natt hos er. Nu är ju klockan bara ca 14 här.


Nu ska vi få i oss lite mat och vin. Ville mest bara säga hej så ni vet att jag lever! haha


Ha en underbar kväll så ska jag ha en underbar dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!