Resfeber

Ja nu börjar den komma! iiih! Jag brukar inte bli det så det känns väldigt jobbigt.

Igår kväll så packade jag ner kläder och skor. R var inte till någon hjälp då han inte förstår att man behöver ombyte när man ska vara borta 2 veckor. Karlar! haha
Jag tycker inte att jag har tagit i, kommer ha med mig 6 par skor, 2 tygskor 2 festskor och 2 lite snyggare vardagsskor. Helt acceptabelt enligt mig.




Idag så blir det jobb igen, ett lite kortare pass dock så det är skönt jobbar 21-05 idag.
Tycker det är roligt att jobba på helgerna egentligen för det är mycket att göra och mer folk runt om kring sig. Salen är ju bemannad till ca 05 på helgerna medan på vardagarna är det bara salenpersonal kvar till 01, Kanske någon enstaka till 03 eller 05. Annars är det bara vi i trafikledningen.


Väldigt fint väder idag, men det märks att det är början på hösten. Lite blandade känslor inför hösten, visst det är mysigt när man får ha stora varma koftor och dricka varmt te. Men jag vill ha det varmt och soligt!



Nu ska jag kolla om det finns något att stoppa i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!