Uppe innan tuppen

Igår så somnande jag vid 00:30 ungefär och klev upp 05:40, urk!
Det blev en hektisk morgon men en massa strul men till slut så var mitt 2 timmars pass slut och jag fick åka hem.
Så nu slipper jag stå Taxivärd för detta var mitt sista pass ever OCH jag har semester!

Hade jag blivit av med detta pass så hade jag fått semester igår men så blev det ju inte. Men men... inte ska man klaga på det.
Idag har jag då jobbat 2 timmar och när jag kom hem så vikte jag ihop kläder från tvättsträcket och hängde upp nya. En strumpa ramlade ner vid Gorgeous när jag och jädrar vad rolig den var. Han slog till den, hoppade runt, jagade, bet och slet i den. :D Så nu har han fått dagens motion.


Så brukar han se ut i stort sett hela dagen. haha latplutt!


Nu ska jag packa det sista och handbagaget för vet ni? Imorgon natt smäller det!





Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!