Torsdag 12.07.12

Hej hej!
 
Nu har vi varit på stranden. Det var väldigt mysigt och varmt, till en början i alla fall. Sen kom molnen
 
 
Men innan dom kom så var det soligt, varmt och trevligt. Vi hade tagit med oss lite jordgubbar, bigarråer och torkade äpplen. mm mm mm
 

Det blåa i högra hörnet är min nya klänning, den är så söt! Jag ska ta en bild sen så ni får se hela. 
Jag körde hem Staffan och Therese men först så hämtade jag ut ett paket på posten (det är alltid lika roligt att få paket, det känns som julafton) det var från Gymgrossisten! Nu jäklar ska jag bli hurrtig! Det var väldigt snabb leverans för jag beställde det ju bara i förrgår. : )
 
 
Jag älskar min rosa shaker :D
 
 
Nu håller jag på att göra lax som ska intas med sallad och lime. Jag är HUNGRIG!
Det är kostigt för det känns som jag bara äter hela tiden, men det är ju bra mat så det är så det ska vara. Om man äter var 3.de timme så håller sig matförbränningen sig på en stadig nivå. Man får fram resultatet snabbare och snyggare än om man skulle svälta sig. Så tänk på det, ofta men lite kombinerat med träning = Beach 201? ; )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!