Vad hände här?

 
 
 
 
SUCK! Igår natt så lyckades jag få kokande vatten över höger lår, Fy helvete vad ont det gjorde!
Jag sprang direkt till duschen och började spola med kallt vatten.
Jag hade inte mobilen med mig och Rickard var inte hemma, han kom ca 40 min efter det skedde.
Vi försökte få tag på vårdguiden men det gick inge bra så vi åkte till akuten.
 
Väl där fick jag morfin och dom la på "gelplattor" som skulle hjälpa till och lindra och en vadderad platta sen bandage. Jag har fått morfin tidigare och vi är inte kompisar.
Mamma säger att med morfin ska hjärnan oftast är klar medans kroppen känner man inte av, helt tvärt om för mig, jag känner varenda nerv och det pirrar och jag får svårt att andas.
Sen slutar det oftast med att jag svimmar och kräks men igår lyckades jag undvika det.
Men det var nära flera gånger.
 
 

Idag har jag ganska ont men det är bara att ta smärtstillande och hoppas att det går över, jag sjukskrev mig från jobbet igår men det kan jag inte göra i natt.
Har fan inte råd, jag har ju haft semester hela juli, så vill jag ha någon slags lön i Aug så är det bara att bita ihop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!