Helgen

Hej allihopa.
 
Jag har inte skrivit något denna vecka för jag har bara jobbat och då har jag aldrig något roligt att skriva om, jag kliver upp, glor, sen går jag till jobbet, jobbar, sen går jag och lägger mig, kliver upp osv osv... Så det är ju inte så intressant.
 
 
MEN Idag har jag en rolig sak att berätta i alla fall : D
 
Jag, Staffan och Christer ska ju på Chevamötet tors-söndag nästa vecka och idag så bestämde vi att på södagen, istället för att åka raka vägen hem, så åker vi till SKARA SOMMARLAND!
 
 
 
 
Fy jäkar vad roligt detta kommer bli. Jag minns när jag var där sist, var inte gammal då och jag stod och grät för det var för kallt i vattnet. Jag hoppas att det inte händer denna gång. ; P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!