Lördag 23.06.12

Idag är jag så trött, det tog mig nästan 1 timme att få i linserna för ögonen var så svullna och torra. :(
Men nu är dom i och jag ser världen igen.
 
Igår var det lugnare än vad vi hade förväntat oss, men det gjorde ju bara att mina 10 timmar kändes som 20 timmar. Men sen vid 04 så fastnade jim och Wessman i hissen och satt fast i en timme, dom skulle ut och röka och dom kom till entrévåningnen men dörren gick inte att öppna, självklart var jag där och tog kort och skattade åt dom. Det var kvällens höjdpunkt! : D
 
 
 
 

Men den lyckan vara bara i en timme för sen kom hisskillen och släppte ut dom. : (
 
 
 
Ikväll så är det jobb igen, sen är jag ledig i 2 dagar. Härligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!