Måndag 18.06.12

Mamma skulle komma ut hit till mig så skulle vi grilla och dricka lite vin men det gick ju åt fanders när solen inte ville vara med på våran date. SUCK! Så nu blir det tacos hemma hos henne istället men det inte är ju absolut inte fy skam det heller! mmm Tacos!





Imorgon ska jag till Monika och fixa mina naglar. Hon har prövat ett nytt gelé på mig då det andra inte har suttit så bra. Men nu verkar det som vi har hittat en som vill sitta längre än alla andra så vi håller tummar och tår. : )


En gammal bild, men jag har nästan alltid svarta fast denna gång har hon gjort en jätte söt korsett på ringfingrarna. Ska lägga upp en bild imorgon.



Nej nu ska jag ta en cigg sen göra mig i ordning för att åka till mammsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!