Onsdag 20.06.12

"God morgon"! Jag var tvungen att gå och lägga mig sent igår för jag börjar jobba imorgon igen, 21-07 torsdag-lördag. Sist jag jobbade så efter att jag vänt tillbaka dygnet så kom jag till jobbet och efter 2 timmar var jag redo att gå och lägga mig. Så inatt blir det sysselsättning på hlg nivå så jag kan hålla mig vaken till åtminstone 04.00! Huuuh


Idag vet jag inte vad jag ska göra, när man ser solen så blir man ju väldigt sugen på att åka till stranden, det lär ju inte vara vart i vattnet men man kan ju bara ligga och sola och hoppas på att bli brun. ; )



Åh vad jag saknar Karibien! Värmen var alldeles perfekt vattnet var mer än ljummet och ölen var den godaste! Kunde inte ha varit bättre. Vill tillbaka!! ;)



Nu ska jag ta och äta lite sen får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!