Torsdag 21.06.12

Hejsan hejsan.
 
Idag kommer bli en dag då man bara väntar på att gå och jobba, Men jag ska försöka klämma in några vettiga grejer emellan. Som tvätta kanske? eller gå ut på en promenad? Ja någonting kommer man väl på. :)
 
Jag har sovit jätte dåligt, vaknat hela natten och morgonen så jag känner mig inte så super utvilad tyvärr. Kanske får bli en powernap senare så man lyckas jobba 21-07.
Men nog om mitt jobb, jag ska försöka inte inte skriva så mycket om det för det är ju inte så intressant.
 
 
Vad ska ni göra under sommaren då? Har ni någon semester eller kanske sommarlov? Åh vad jag saknar sommarlov, man var garanterat ledig i 3 månader under sveriges underbaraste månader. Denna sommmar kommer vara min första med semester sen jag var 19 år, ingen sommarsemester på 7 år, hur har jag fixat det??
 
Om 2 veckor går jag på semester och då ska jag ner på ett bilmöte (Classic Chevy Club of Sweden) 5-8 Juli annars har jag inget planerat tills älskade Carro kommer hit den 26 Juli. Jag ska bara glassa i solen. ;)
 
 
Detta är från CCCS 2008, Jag tror att det var här vi skulle över till danmark. Den första bilen är våran bil. : )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!