Tisdag 19.06.12

Solen kom fram lite igår i alla fall så det blev grillning. : ) Riktigt gott blev det, Kött, majskolvar, lax, sallad m.m



Efter vi hade ätit så bokade vi klart våran semester som vi ska åka på i September. Det blir en medelhavs kryssning som startar i Rom för att sen gå förbi Sicilien, Turkiet, Kreta, Aten och sen tillbaka till Rom där vi kommer stanna 3 nätter. Så allt som allt är vi borta 1½ vecka. Underbart, jag längtar som en tok och nu är allt bokat och klart. Det blir jag, Rickard, Mamma och Staffan. : )



Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Monika och fixa klorna. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!