Bra Maalin!

Oj oj detta har varit en lång dag. Jag somnade igår vid typ 06:30 och klev upp klockan 11:50 typ. Jag vaknade och var jätte pigg men typ 3 timmar senare så kom tröttheten så jag tog en powernap på typ 30 min sen låg jag kvar i sängen och läste i boken, har inte kunnat göra det alls dom senaste 2 dagarna så jag ska läsa ut den idag.

Sen från klockan 20 så har jag städat och städat och städat. Jag och Rickard brukar alltid storstäda tillsammans och man märker nu hur stor lägenheten är när man måste storstäda själv. Men det känns väldigt skönt nu när man är klar. Sitter i soffan och dricker en öl och blickar ut över mitt verk. Stolt! Tror att R kommer bli överraskad när han kommer hem. : P




Nu ska jag rota igenom kylen och frysen och se om det finns något att lägga i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!