Glömsk

Jag glömde ju att berätta att jag och Rickard har kört Gocart! Jag fick ett presentkort där för bra längesen och nu i torsdags så åkte vi dit. Det var på SMC Västberga, det var så fruktansvärt kul!



Men vi har lite delade meningar på vem som vann. Jag körde om honom så jag kom först i mål och körde ett lap mer än han och jag var snabbast i snitt på alla lap men han hade ett lap som gick snabbare än mig så han kom högra upp på listan än mig... hmmm... i min mening så vann jag. Vad tycker ni?


Jag måste göra detta igen, kanske ta med släkt och vänner när jag fyller 25. Det skulle vara roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!