God morgon? njaa

Nu har jag vaknat för en stund sen, men det känns inte som jag har sovit alls. Vet inte vad klockan var men katten kom och ställde sig utanför sovrumsdörren och skrek hur länge som helst! Hade jag inte älskat honom hade jag nackat honom! Fy fan vad jobbig han var och det är ju inte dom söta små mjauningarna utan det var verkligen skrik. Men nu när jag klev upp då bryr han sig inte alls... har inte ens sett till honom. Undra om Rickard kanske har kastat ut honom? hahahah



Ah, jag såg han gå förbi i hallen så he is alive! ; )



Nu måste jag försöka vakna till så jag kan åka och handla. Måste laga något som jag kan ha som lunch nu denna vecka. Tror det få blir köttfärssås, det är ju så gott.


Återkommer sen, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!