Google translate?


Denna lapp måste vara gjord med google translate, eller vad tror ni?
Ovasett så är den helt underbar!






Som ni märker så finns det inte så mycket att göra på jobbet just nu. Men jag klagar definitivt inte. Jag njuter av tystnaden. Men lite långtråkigt blir det ju men det är ju därför man skapade internet för att få tiden att gå snabbare med en massa roliga sidor, det är i alla fall vad jag tror. : P


Vad har ni haft för er då ikväll?


Något som alla verkar göra denna sommar är att åka till zoo, det vill jag också göra! Jag har ju bara varit på skansen men det är ju inte mycket att hurra för. Sist jag var där var med en kompis från förr som fyllde år och det hon ville ha i present var att jag tog i eller höll i en spindel!!! Det tog mig ett bra tag och ett antal cigg innan jag gjorde det. Så det var ju ingen bra skansen upplevelse. hahaha

Jag vill åka till ett stort zoo där man kan se en massa roliga och exotiska djur. Det finns ju ett som inte är så långt ifrån Miami, Dit vill jag! Hyra en bil och köra upp, det skulle vara roligt. Får se om jag får med dom andra. : P


Får se om det blir ett till inlägg inatt, allt handlar ju om inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!