Ska svänga mina lurviga!

Nu har jag kommit på vad jag ska göra med all min fritid! Istället för att sitta i soffan och tycka synd om mig själv så ska jag... Wait for it... börja dansa... Wait for it... JAZZ! Japp ni läste rätt Malla ska börja dansa Jazz. :D





Jag har ansökt till en kurs på Dans Sthlm som börjar väldigt snart, den 31 aug. Jag hoppas bara att det finns platser kvar. Jag får veta det ganska snart. Jag håller tummar och tår.




Jag har kollat en massa på Youtube, gjort sökningar på Jazz, Jazz funk, Street Jazz och det verkar jätte roligt.
Har länge velat dansa men inte vetat i vilken stil och nu har jag bestämt mig. :D


Nu ska jag dock sova. Jobb imorgon, 17-01 och innan ska jag till Monika och fixa en nagel som for när jag och Rickard boxades. Han hade köpt nya handskar som jag fick lov att pröva. ; )



Sleep tight and dont let the bedbugs bite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!