01.12.2011

Redan den 1 december... var tog november vägen? Hoppade vi bara över den, det känns så?

Ingen snö finns det heller. Vet inte om jag tycker det är bra eller förfärligt. Visst det är ju jätte skönt att man slipper skotta sig fram och inte behöva leta fram bilen men det känns inte bra att det inte finns någon snö på marken och ännu mindre att det inte ens har snöat än. Globala uppvärmningen blev verklig för mig nu.

Äh nu ska vi inte vara sådana... Detta blir nog bra.



Bara 23 dagar kvar till julafton. Dags att börja tänka på julklappar nu, man blir lika överraskad varje år.
Men jag har köpt 2 julklappar i alla fall så det är en början men det är lika svårt varje gång. Ska till SKHLM och kika runt, kanske hittar något roligt. : )




Igår så var jag och tränade och det känns idag. haha jag har träningsvärk i hela kroppen! Men det känns bra och jag hade så mycket energi igår efter träningen, underbart!





Idag har jag inte gjort så mycket jag tänkte att jag skulle gå ut och gå lite men det blåser så jävla mycket så jag skulle nog blåsa bort. Så jag stannar inne med en bra film och lite te istället.

ÅH! Jag har hittat min absoluta favorit soppa, det är en thaisoppa från Felix. Om ni inte har prövat den så gör det! mm mm mm! Jag har blivit beroende. Det är pricken över i:et en blåstig och regning dag, en skål men thaisoppa och ostmackor. mmm


Nu blev jag så sugen så det blir nog en sån till middag. (Jag ser till att alltid ha minst 1 i frysen) ; )


Ha en trevlig och mysig torsdagskväll. Det ska jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!