02.12.2011

Jag gillar inte detta mörker, man kliver upp och det är mörkt, man går igenom dagen och det är mörkt och när man går och lägger sig är det mörkt... inte undra på att människor blir deprimerade när man inte får se solen på typ 5 månader! Det blir ju dessutom extra mörkt nu när det inte finns någon snö.

Suck jag vill åka till värmen och SOLEN!



VS



Inte så svårt val!


Men nu är vi i vardagen och det betyder jobb, ikväll och imorgon är det 21-05 som står på schemat.
Sköna pass faktist så det är lugnt. :)


Igår så satt jag och julklappsshoppade från soffan, så bekvämt :) Men jag hittade lite roliga saker så jag är nöjd.
Men på torsdag så ska jag ut och shoppa med mamma, vi ska till SKHLM och Ikea. Så det blir roligt.


Nu ska jag ta och äta något men vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!