Julen

Nu har jag gått runt i lägenheten och städat lite, jag dammsög igår men jag måste nog köra en vända till för jag har ju dammat lite idag när jag plockade undan och jag vill torka golven så det får blir ett varv till med dammsugaren.

Jag har även plockat fram lite julsaker så nu har jag massa små söta tomtar som står och sprider glädje och en adventsljusstake i fönstret : ) Julen är min absoluta favorit högtid! Men denna jul kommer att bli lite konstig för alla jobbar, antingen på dagen eller på kvällen så det blir väldigt utspritt. Men man får göra det bästa av det ändå.

Sen den 25:de ska jag och Staffan åka ner till Pappa i Ödeshög och vara där några dagar, kommer nog bli mysigt.


(För er som inte vet vars Ödeshög ligger)


Det kommer att bli en annorlunda jul men eftersom det är jul så går den inte att förstöra, Julen är alltid underbar hur och var den än utspelar sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!