Dagen som gått

Nu är jag hemma, eller ja jag har varit hemma i ca 1.5 timme men jag har duschat och kryp ner i soffan också.

Tänkte ge er en liten uppdatering om dagen. Det sista jag skrev var ju att allt var katastrof och jag fattade ingenting.
Då hade Michael som är utbildaren suttit bredvid en hela tiden och man förlitade sig väldigt mycket på honom. Man tänkte inte ens till själv utan bara tittade på honom för att ge en svaren.
Så efter den rasten som jag skrev inlägget på så sa jag till honom att det är nog bäst om han går ifrån lite så man får klura ut allt själv. Han var ju inte långt borta om man behövde honom. och då gick det genast mycket bättre. :)

Jag kommer ihåg hur det var på grundutb, företagsutb och returutb att det var samma sak, så fort utbildaren satt bredvid så fick jag en spärr. Jag förlitade mig helt och hållet på hon/han.


Lite så kändes det att ha någon bredvid en, väldigt tryggt! (men lite för tryggt)





Apropå ingenting!


hahaha helt underbart! Jag hade lätt gett honom pengar!


Nu ska jag försöka att hitta min reklamfilm på tv. Det är en reklam för 3 och så att ni ska veta vilken det är så är det den när en kille har fått en kund som är frisör. Jag har bara lyckats se slutet så om jag är med så borde det vara i början. Förmodligen i oskärpa dock. Men oj så kul det hade varit ändå!





Vi hörs lite senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!