Dagen

Ska snart fara in till jobbet. Först så har jag massage kl 15.30 sen så har jag förarsup. utbildning kl 17.

Man har ju suttit och lyssnat när dom andra i PG har fått förarsamtal och det verkar som att förarna inte är dom gladaste bunten. Men man kan ju förstå att dom blir stressade speciellt om dom har en kund i bilen och taxametern eller EMV inte funkar. Så lite nervös är jag. Jag måste lära mig allt om taxametern och emv och alla andra tekniska saker i bilen! Men men! Det ska nog gå in det med. Det är väldigt spännande. : )
Efter utbildningen som slutar kl 22 så jobbar jag vidare till 01. Skönt för då får man gratis taxi hem :D



Men först ska jag få massage som sagt. Vi har nämligen en massör på jobbet, lyx! Hon tar 100:- för en halvtimme som dras från lönen. Det är både billigt och smidigt. Jag hoppas att hon kan få någon ordning på min nacke och rygg. Hon kanske inte kan fixa den helt men åtminstone göra så den går att leva med. Hon har sagt att jag inte heller får träna gym för mina muskler klarar inte tunga lyft tydligen, smärtan kommer bara blir värre då. Så nu är det bara att säga upp gymkortet.




Ni får alla ha en bra dag så hörs vi senare.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!