Godmorgon!

Och nu är det till och med sant! Det är verkligen morgon, kl är 08.00 och jag har varit vaken i ca 45 min. Jisses!
Jag kom precis på att alla elever i skolorna börjar om 10 min. urk! Det är inte yttigt att dra upp barnen så tidigt. : P
Men jag har också tänkt att om jag hade fått gå i skolan på kvällar så tror jag att jag hade lärt mig mycket mer och snabbare, nattmänniska som jag är.

Men nu sitter jag här yr och nyvaken och ska snart rusa iväg till tunnelbanan. Jag är så trött idag så jag använde fel ögonbrynspenna så nu är dom lite för mycket åt det röda hållet. Hoppas att ingen tänker på det så tidigt som det är. hahaha så fel det kan gå.

Idag ska vi ta våra första förarsamtal och det känns väldigt nervöst och oroväckande med tanke på att vi började lära in allt igår. Så vi får se vad som händer. Hoppas att förarna är lite mer morgonpigga än mig. Om inte annat för att dom måste vara ute och köra bil.

Nej nu ni, nu måste jag springa till tunnelbanan!





Ha en bra dag, så hörs vi om några timmar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!