iiiih

Jag måste säga att det inte är någon bra ide att sitta hemma och kolla på en skräckfilm helt själv! Rickard kom heem!!

Den är ganska dålig egentligen men när man sitter hemma helt själv då blir det endå läskigt. : (


Mitt första pass på förarsupporten gick bra faktiskt. Det var inte mycket man behövde fråga andra om så det var ju bra. :)

Jag hann ju som sagt inte fara till Media Markt idag så jag ska fara dit imorgon och hålla tummarna på att tvättmaskinen finns kvar. Så håll tummarna ni också!





Nu ska jag gå och sova lull lull, som min mormor alltid sa. :)




Kommentarer
Gunilla skrev 2011-02-26 @ 04:06:29

Du är alltid så glad och gullig! Och världens finaste bilder hittar du! Kul att kolla din blogg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!