Kalas!


Idag har jag varit på kalas hos den underbaraste 1 åringen, molly. Hon är ju bara för söt.
Av mig fick hon 3 stycken sagoböcker och en klosslåda, alltså en sån som man ska plasera klossar i likadana hål. Tex fyrkantsklossen ska ner i fyrkantshålet och trekantsklossen ska ner i trekantshålet. :)
Sen hade hon fått ett munspel, maracas(?) och andra trevliga saker som låter. Haha en förälders dröm!

Tyvärr så kom jag dit ganska sent då jag hade jobbat natt så alla gick typ när jag kom.
Men det fanns god tårta och köttfärspaj kvar till mig så jag var nöjd.
Annas föräldrar och en bror var där också så det var jätte roligt att träffa dom.
Det måste ha varit nästan 12 år sen sist så det var riktigt roligt!
Och dom hade en tax också som hette Hampus som blev helt besatt av mig!
Jag satte mig på golvet och halva han låg i mitt knä och han slickade på mig arm i en timme om inte mer! Konstant hela tiden, jag vet inte vad jag hade på den som var så jäkla gott!
Men det var ganska mysigt :D hahaha



Skulle vilja lägga upp en bild på Molly men jag vet inte om mamma Anna skulle godkänna det


Sen bar det iväg till jobbet där för första gången iår som det faktigt var något att göra. Men det kändes ganska skönt ändå så man kände att man förkänade pengarna. :P
Men det var ett kortpass jobbade bara från 21-02.30.
Nu är jag ledig i två hela dagar sen är det förarsup.utb som gäller.
Tisdag - Torsdag sen ska man ha hand om alla förare och alla deras frågor och problem.
Det ska bli spännande...



Karln kom precis hem så nu sitter vi här i soffan och dricker ett glas vitt och äter lite. Ska snart gå och lägga oss.
Så ni får sova så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!