klart slut!

Nu är jag hemma och har precis ätit så nu ska jag bara varva ner lite sen måste jag gå och lägga mig.
Jag ska ju upp kl 07 imorgon, kursen börjar kl 09 och slutar kl 16 sen är det en kund och förarfokusmöte fram till 18.

Idag har det varit en lång dag med massor av information. Fick 25st a4 sidor fulla av information samt 2 häften som är 12 sidor styck och en massa info som inte ens är nedskrivet. Idag har vi mest bara suttit och gått igenom allt och har tryckt runt lite på emv, mc och taxametern. Imorgon kommer vi att sitta och ta riktiga förarsamtal och det känns väldigt skrämmande. Jag tycker att man borde vänta med det i några dagar men det kommer nog att gå bättre än vad man tror. Jag kommer ju ihåg hur läskigt det var i början när man satt i växeln, men det gick ju bra. :)





Så ser taxametern ut och den ska jag kunna bättre än förarna. Jag skulle kunna bara sätta mig i en taxibil sen och börja jobba! :D


Nu ska jag gå och lägga mig. Så ni får sova så gott eller ha en fortsatt trevlig kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!