Måndagen

God morgon allesammans!

Solen skiner idag, det är så fint. Jag ska försöka att bege mig upp till centrum idag och posta lite brev och köpa lite mat men jag har så ont i ryggen så vi får se hur jag gör.

Har ni några planer för denna fina måndag?

Ikväll kanske det blir bio med R, han har inte varit och sett någon 3D film på bio än, bara här hemma på vår nya tv och surround sound som båda är i 3D. Jisses! Så det kan hända att vi far och ser den nyaste 3D filmen som utspelar sig i grottor. Kommer fan inte ihåg vad den heter. Men ni vet säkert vilken jag menar.






Den första filmen jag såg i 3D på bio var "My bloody valentine" själva filmen sög, det kändes dom hade tagit skådespelarna direkt från Glamour eller Days of our life, men den var skit bra om man bara tänker på 3D biten, alla i salongen skrek och duckade när pistolkulor kom farande och en yxa kom mot en. Det var riktigt läskigt!


Det är nästan så att jag måste köpa filmen för att kunna se dom effekterna hemma!


Nej om man kanske ska ta och städa undan lite. Det är konstigt hur bara 2 personer får det att se ut som det bodde 4 st här! : P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!