Mina naglar från året som gått

Nu har jag lagt upp ett litet utbud av mina naglar som Monika har gjort.
Klicka på namnet så kommer ni till hennes hemsida där det finns jätte många bilder.


Detta är dom nyaste naglarna och den fina korsetten är handgjord. Jag älskar dom!
(bilderna har inte den bästa kvaliten men dom är tagna med Iphonen)






Här kommer lite gamla bilder på mina naglar som Monika har gjort.












Dom här naglarna gjordes när jag skulle på chevamötet i sommras :)







Jag vill lägga upp en varning att man alltid ska gå till en nagelteknolg om man vill ta bort naglarna.
Man ska aldrig göra det själv för då kan detta hända och det gör ont!




Så hör av er till mig om ni bor i stockholm och känner att ni skulle vilja ha en förnyelse av era naglar för jag har nämligen 3 st rabattkort på 100:-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!