Städa = Musik

Nu har jag städat lägenheten i mammas ära. Jag hann dock bara med en snabb städning men det det värsta är utanbökat och golvet är dammsuget. Jag börjar gilla våran nya teknik här hemma mer och mer. R har ju blivit teknik galen och köpt en massa saker bland annat ett suround sound som man kan koppla in i sin Iphone så nu har jag pumpat favorit låtarna på hög volym och vips städning blir roligare och det går snabbare. Man kan ju tro att det ska ta längre tid med tanke på att man hoppar runt, dansar och sjunger men icke. : )




Ingen musik =
4


Med musik=



Nu ska jag gå och möta Mammsen i Skärholmen. Sen bär det iväg ut till Heron City.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!